حضور و غیاب با موبایل (کنترل تردد موبایلی) | اپلیکیشن آنلاین زون | Attendance-and-absence-with-mobile

حضور و غیاب با موبایل (کنترل تردد موبایلی) | اپلیکیشن آنلاین زون

اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل از محبوب ترین نوع سیستم حضور و غیاب هستند. به این دلیل که استفاده از آنها بسیار آسان است. تمام کاری که کارمندان باید انجام دهند ثبت شروع و پایان شیفت کاری با دکمه  ورود و خروج می باشد. همچنین با اپلیکیشن کنترل تردد با موبایل، می توان مدیریت ساعات اضافه کاری و روزهای تعطیل و محاسبه حقوق و دستمزد را انجام داد.

0 امتیاز
زون چهار شنبه 16 فروردین 1402 8425 بازدید

حضور و غیاب با موبایل: آینده مدیریت منابع انسانی

حضور و غیاب با موبایل یکی از روش های مدیریت حضور و غیاب در سازمان ها و شرکت ها است که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، به صورت آنلاین و در زمان واقعی انجام می شود. با این روش، کارکنان می توانند براحتی و سرعت بالا ورود و خروج خود را از هر جایی که دسترسی به اینترنت دارند ثبت کنند. همچنین کارفرمایان با روش کنترل تردد با موبایل می توانند با دقت بیشتری حضور و غیاب کارکنان را پیگیری کنند و از امکاناتی مانند ثبت ورود و خروج، محاسبه ی ساعت کاری، محاسبه حقوق و مزایا و ... بهره مند شوند.

 شما با نصب اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل می توانید براحتی تردد خود را ثبت نمایید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین سیستم حضور و غیاب با موبایل بیشتر آشنا کنیم.


حضور-غیاب-با-موبایل.jpg


اپلیکیشن حضور و غیاب موبایل چیست؟

اپلیکیشن حضور و غیاب موبایل، نوعی نرم افزار است که در طریق طیف وسیعی از دستگاه ها مانند گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها قابل استفاده است. تا زمانی که به اینترنت متصل است، کارمندانی که از آن استفاده می کنند را می توان به طور کامل مدیریت کرد.

نرم افزار حضور غیاب با موبایل، یک راه حل هوشمند برای کنترل حضور و غیاب کارمندان در سازمانهاست. این اپلیکیشن به وسیله یک برنامه کاربردی قابل استفاده در تلفن همراه کارمندان، به صورت آنلاین و در لحظه اطلاعات حضور و غیاب کارمندان را جمع آوری و نگهداری می کند. با حضور غیاب موبایل، می توانید به راحتی و با بهترین حالت حضور و غیاب کارمندان را کنترل کنید و از طریق گزارش های مختلف، به تحلیل و بررسی شناوری و تصمیم گیری های بهتر برای مدیریت منابع انسانی و سازمان خود بپردازید.

مهم است بدانید برنامه حضور و غیاب با موبایل از ویژگی‌های مختلفی استفاده می‌کند. برخی از کاربران نیاز به پیوست کردن عکس ها دارند. و کارکنان با استفاده از لوکیشن حضور خود در محل کار ثبت می کنند.

پس از انجام حضور و غیاب کارکنان در دستگاه های مربوطه، سیستم تردد را در لحظه ثبت کرده و به سرور ابری ارسال می کند. و داده های حضور و غیاب به دست آمده به صورت دقیق در فضای کلود ذخیره می شود.


حتما بخوانید: با مطالعه ی مقاله ی نرم افزار حضور و غیاب ابری می توانید اطلاعات کاملی از فضای ابری بدست آورید.


حضور-و-غیاب-با-موبایل.png


ثبت حضور و غیاب با موبایل چگونه انجام می شود؟

برای استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب در موبایل، کارمندان ابتدا باید برنامه را روی دستگاهی که استفاده می کنند نصب کنند. پس از آن  می توانند به سادگی حضور خود را از طریق برنامه ثبت کنند.

سیستم حضور و غیاب موبایل توسط یک اپلیکیشن حضور و غیاب و وب طراحی شده است. که ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل را تا حد امکان برای کارمندان  ساده می کند.

برنامه حضور و غیاب موبایل زون یکی از همین برنامه هاست. استفاده از هر دو پلتفرم ساده و بسیار کاربر پسند می باشد. که هم برای استفاده در گوشی و هم استفاده در ویندوز طراحی گردیده. شما می توانید  آشنایی با ویژگی های هر کدام می توانید به مقالات زیر مراجعه فرمایید.



حتما بخوانید: جهت آشنایی بیشتر با ویژگی های اپلیکیشن حضور و غیاب iOS خوانده شود.


سیستم کنترل تردد با موبایل چیست؟

راهکار کنترل تردد با موبایل روشی مناسب با استفاده از گوشی های هوشمند، برای ورود به ساختمان یا دفترکارتان است.

با روش کنترل تردد موبایلی به کارمندان اجازه داده می شود تا با  تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها به عنوان اعتبار کاربر برای ورود به دفاتر یا سایر امکانات تجاری عمل کنند.


حضور-و-غیاب-با-گوشی.jpg


روش عملکرد کنترل تردد با موبایل

کنترل تردد با گوشی به این صورت می باشد که شما  اپلیکیشن بر روی گوشی مدیر و کارکنان نصب می‌نمایید. تنظیمات بر اساس نیاز سازمان توسط مدیر انجام می‌شود. و  پرسنل در محدوده‌های مکانی و  زمانی که برای ورود و خروج مشخص تعیین ‌است، آنلاین شده و تردد خود را ثبت می‌کنند.

برای اینکه بهتر بتوانیم با کاربرد و مفاهیم حضور و غیاب با موبایل آشنا بشویم، استفاده ی این برنامه را در تیم فروش یک مجموعه بررسی میکنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


حتما بخوانید: جهت آشنایی بیشتر با ویژگی های اپلیکیشن حضور و غیاب Android خوانده شود.


اپلیکیشن حضور و غیاب موبایل در مدیریت تیم فروش 

برنامه حضور و غیاب موبایلی سیستمی است که توسط کارمندان از طریق تلفن همراه استفاده می شود. این سیستم توانایی خود را در کمک به تیم فروش در مدیریت کارآمد ساعات کاری بیشتر ثابت کرده است.

تیم های فروش و بازاریابی از جمله بخش های مختلف شرکت هستند که به طور خاص نیاز به استفاده از مدیریت زمان مناسب دارند. هر دقیقه ای که آنها صرف فعالیت های خارج از بازاریابی می کنند می تواند به فرصت هایی برای فروش بهتر منجر شود.

از طرفی مسئولیت تیم فروش بر عهده مدیر فروش است. آنها موظفند همه کارمندان شرکت را تحت نظر داشته باشند و از تیم فروش می خواهند که همیشه قبل از دیگر کارمندان در دفتر برای ملاقات با مشتریان خود در آن روز حضور داشته باشند.

و راه حل آن استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل است. از این طریق، اپلیکیشن حضور و غیاب زون می‌تواند حضور کارمندان تیم فروش/بازاریابی را نظارت کند و در عین حال سطح بالاتری از استقلال و انعطاف‌پذیری را به آنها بدهد.


اپلیکیشن-حضور-وغیاب-برای-بازاریاب-ها.jpg


به طور کلی، برنامه حضور و غیاب با موبایل چندین ویژگی اصلی را ارائه می دهد. برخی از آنها به شرح زیر است :

1- ثبت ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج قابلیتی برای ثبت ساعات دریافتی و ساعات پایان کار است. این ویژگی در برنامه وجود دارد تا بفهمید که آیا کارمندان به موقع شروع به کار می کنند یا خیر

2-ثبت مرخصی و ماموریت

برنامه های حضور و غیاب علاوه بر ثبت لیست حضور و غیاب کارمندان، باید بتوانند داده های مرخصی و ماموریت کارمندان مانند بیماری یا مجوزها را نیز ثبت کنند. برنامه ها همچنین معمولاً یک ویژگی درخواست مرخصی آسان را ارائه می دهند.

3- حضور و غیاب

ردیاب زمان قابلیتی برای ثبت و محاسبه تعداد ساعات کار کارمندان است. هنگامی که کارمندان ساعت وارد می‌شوند، سیستم شروع به شمارش می‌کند و زمانی که کارمندان ساعت خارج می‌شوند، سیستم شمارش را متوقف می‌کند. علاوه بر این، این سیستم می تواند تعداد ساعات کار کارمندان را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه جمع آوری کند


حتما بخوانید: برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی حضور و غیاب با موقعیت جغرافیایی  را مطالعه فرمایید.


4- ردیابی با موقعیت جغرافیایی

همانطور که از نام آن پیداست، ردیابی از طریق ویژگی موقعیت مکانی می‌تواند به ردیابی لوکیشن کارکنان در حال کار از طرق موبایل کمک کند. این ویژگی معمولاً با استفاده از شبکه جهانی سیستم ماهواره ای ناوبری برای ارائه اطلاعات مکان و ردیابی کار می کند. 

5- گزارشگیری

برای سهولت کار تیم فروش، این سامانه حضور و غیاب گزارش هایی را نیز برای شما ارائه می کند. به طور کلی، گزارش های ارائه شده مربوط به ساعات حضور و غیاب کارکنان، کل ساعات کار، الگوهای شیفت کارمندان و سایر فعالیت ها در زمان واقعی خواهد بود و آن را برای تیم فروش ارسال می کند. بنابراین، داده های حضور و غیاب به دست آمده دقیق باقی می مانند.


حضور-و-غیاب-با-تلفن-همراه.jpg


حتما بخوانید: جهت آشنایی بیشتر با فواید و مزایای وب اپلیکیشن حضور و غیاب خوانده شود.


مزایای اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل در مدیریت تیم فروش


1-فرآیند حضور و غیاب را در هر مکان انجام دهید

همانطور که قبلا توضیح داده شد، برنامه حضور و غیاب تلفن همراه تا زمانی که دستگاه به اتصال اینترنت متصل باشد قابل دسترسی است. این بدان معناست که تیم فروش می تواند در هر کجا که هستند، حتی در محل مشتری حضور پیدا کنند. این مطمئناً به نفع تیم فروش است زیرا آنها مجبور نیستند زمان زیادی را برای مسیر به دفتر صرف کنند و می توانند بلافاصله با مشتریان ملاقات کنند.

2- افزایش نظم و بهره وری کارمندان

با این حال، تیم فروش اطلاعات دقیق حضور و غیاب را به دست خواهد آورد. برنامه های حضور و غیاب تلفن همراه عموما یک پایگاه داده یکپارچه را ارائه می دهند. بنابراین، اپلیکیشن می تواند به عنوان یک مکان کار کند که حاوی اطلاعات مختلفی در رابطه با کارمندان است که یکی از آنها ساعات حضور کارکنان است. بنابراین، مدیر تیم فروش همچنان می تواند نظم و انضباط کارکنان را زیر نظر داشته باشد و ببیند که آیا تیم فروش به موقع شروع به کار می کند یا دیر

3-مدیریت ساعت کاری پرسنل را آسان تر کنیم

برنامه حضور و غیاب تلفن همراه نه تنها برای حضور و غیاب برای کارمندان مفید است. این اپلیکیشن همچنین ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که مدیریت کارمندانی که از راه دور یا خارج از دفتر کار می‌کنند را برای تیم فروش آسان‌تر می‌کند

معمولاً هر شرکتی ساعات کاری متفاوتی دارد. اما در نظر داشته باشید که هر کارمند باید به تعهدات خود عمل کند تا بتواند در مجموع 44 ساعت در هفته کار کند. برای تیم فروش، پیگیری کل ساعات کاری آنها می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، برنامه حضور و غیاب آنلاین یک ویژگی مدیریت زمان را ارائه می دهد که می تواند تعداد ساعات کار کارکنان را در یک روز، یک هفته یا یک ماه ثبت کند. بنابراین، مدیر فروش نگران کارمندانی نیست که خارج از دفتر کار می‌کنند، زیرا سیستم همچنان می‌تواند کل ساعات کاری آن‌ها را با دقت کنترل کند.

4-بهبود مدیریت زمان

تیم فروش باید بتواند زمان کاری خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند تا بتواند در یک روز چندین مشتری بالقوه را ملاقات کند. برای بهبود مدیریت زمان، تیم فروش باید بداند که ساعات کاری خود را چگونه می گذراند. این روش می تواند بینشی در مورد استفاده ناکارآمد و از زمان ارائه دهد، بنابراین مدیر فروش می تواند تغییراتی را برای بهتر شدن انجام دهد.

برای این کار تیم فروش می تواند از اپلیکیشن حضور و غیاب موبایل استفاده کند. این اپلیکیشن می تواند میزان زمان صرف شده برای هر بازدید را ثبت کند تا تیم فروش بیشتر از مدیریت زمان خود آگاه شوند.

5-هدف تیم فروش را افزایش دهید

همانطور که می دانیم، تیم فروش در هر شرکتی به طور کلی یک هدف فروش دارد. استفاده غیرمستقیم از این اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین می تواند دستیابی به اهداف را تشویق کند. این اپلیکیشن با ویژگی های مختلفی مانند ردیاب موقعیت مکانی و زمان ساخته شده است تا بتواند نظم و انضباط و مسئولیت پذیری کارکنان را در قبال کارشان ایجاد کند. در پایان، ویژگی‌های اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین می‌تواند به مدیریت بهتر زمان کمک کند و الگوهای کاری تیم فروش را تشویق کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشد.

در حال حاضر برای حضور و غیاب با موبایل در ایران چندین اپلیکیشن وجود دارد که یکی از بهترین اپلیکیشن های حضور و غیاب که می توانید برای مدیریت تیم فروش شرکت به آن تکیه کنید اپلیکیشن حضور و غیاب زون است.

این برنامه می تواند به خوبی بر روی دسکتاپ یا دستگاه های تلفن همراه اجرا شود. به سادگی با نصب اپلیکیشن و اتصال آن به اینترنت، کارمندان یا تیم فروش می توانند به راحتی در هر مکان و هر زمان به آن دسترسی داشته باشند.


بهترین-اپلیکیشن-حضور-و-غیاب-موبایل.jpg


ویژگی های اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل زون

ویژگی های حضور و غیاب آنلاین

اولین سامانه حضور و غیاب با موبایل باتشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران توسط تیم زون انجام گرفته است و سبب شده تا خطا در تشخیص هویت به صفر برسد.

داشبورد مدیریتی

هنگام اجرا بر روی یک دستگاه دسکتاپ، اپلیکیشن حضور و غیاب موبایل زون می تواند گزارشات کاملی به شما بدهد با این ویژگی، تیم فروش می تواند از فعالیت های انجام شده توسط هر کارمند در تیم خود مطلع شود.

ردیابی با لوکیشن

ما برای کاربران نسخه موبایل زون ردیابی GPS ارائه می کنیم. یعنی با استفاده از دستگاه های هوشمند می توانید مکان را ردیابی کنید و مسیر طی شده توسط کارمندانی که خارج از دفتر کار مشغول به کار هستند را نشان میدهد. این ویژگی برای ردیابی فعالیت تیم فروش و بازاریابی که در خارج از دفتر کار می کنند بسیار عالی است. 

مدیریت زمان

هنگامی که کاربر دکمه "ورود" را برای حضور و غیاب فشار می دهد، ردیاب زمان زون شروع به کار می کند. این سیستم محاسبه و نمایش می دهد که کارمندان چند ساعت در یک روز، یک هفته یا یک ماه کار کرده اند.

ثبت وظایف

اپلیکیشن حضور و غیاب موبایل زون همچنین ویژگی برای کارمندان را فراهم می کند تا کارمندان بتوانند به طور مستقل وظایف فروش را انجام دهند. در این اپلیکیشن کارمندان می توانند کل ساعات کاری خود، میزان سهمیه مرخصی باقی مانده و همچنین درخواست مرخصی آسان و همچنین وظایف اعمال شده را مشاهده کنند.

حضور و غیاب آنلاین برای کارمندان از راه دور

با اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین زون کارمندان می‌توانند بدون توجه به محل کار، به صورت ساعتی وارد و خارج شوند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک تلفن همراه است. شما همچنین می توانید قوانین قدرتمندی را برای زمان انعطاف پذیری ایجاد کنید، مانند تنظیم ساعات ثابت و متغیر.برای آشنایی بیشتر با می توانید.


حتما بخوانید: مقاله مربوط مزیت دورکاری برای شرکت ها و کارفرمایان را مطالعه فرمایید.


حضور-و-غیاب-با-موبایل-زون.jpg


چگونه گزارش های خود را به روز نگه داریم ؟

حضور و غیاب با موبایل به کارمندان یادآوری می کند که وقتی به مکان خاصی می رسند، ساعت خود را بررسی کنند، از دردسر افتادن شما جلوگیری می کند. اگر کارمندان زدن ساعت ورود را فراموش کنند، می‌توانند بعداً با استفاده از رابط وب یا موبایل وارد آن شوند و تصحیح کنند. بنابراین، جدول زمانی همیشه به روز و بسیار دقیق تر است.

اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل زون در مسیر رشد شرکت به شما کمک می کند و می تواند حتی پیچیده ترین موارد حضور و غیاب را پشتیبانی کند. می‌توانید قوانین مختلفی را برای تیم‌های مختلف تنظیم کنید، تأییدیه‌ها را تفویض کنید و تعیین کنید که چه کسی می‌تواند به داده‌های خاص دسترسی داشته باشد.


از مزایای حضور و غیاب با موبایل آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاهش احتمال تقلب در حضور و غیاب
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان
  • افزایش دقت و سرعت در ثبت اطلاعات
  • دسترسی سریع به اطلاعات


قیمت اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل

اپلیکیشن‌های حضور و غیاب موبایل نیز به دلیل سادگی کاربری و امکاناتی که ارائه می‌دهند و همچنین قیمت مناسب نسبت به دستگاه حضور و غیاب، بسیار پرکاربرد شده‌اند.

قیمت اپلیکیشن حضور و غیاب بستگی به بسیاری از عوامل دارد، از جمله:

تعداد کاربران: هر چقدر تعداد کاربران بیشتر باشد، قیمت اپلیکیشن نیز بیشتر می‌شود.

سطح پیچیدگی: اگر اپلیکیشن شما نیاز به اینتگرهای پیچیده داشته باشد، قیمت بیشتر می‌شود.

قابلیت‌های اضافی: اگر اپلیکیشن شما نیاز به قابلیت‌های اضافی مانند گزارش‌گیری پیشرفته، مدیریت مرخصی و مراجعات، قیمت بیشتر خواهد بود.

سفارشی سازی: اگر می‌خواهید اپلیکیشن خود را با توجه به نیازهای خاص شرکت خود سفارشی کنید، قیمت بیشتر خواهد بود.

بنابراین، قیمت دقیق برای نرم افزار حضور و غیاب با موبایل بستگی به نیازهای شما دارد. برای دریافت راهنمایی با مشاورین فروش ما در تماس باشید.


چرا به جای دستگاه حضور و غیاب، اپلیکیشن موبایل زون را پیشنهاد می دهیم

اپلیکیشن زون به دلیل نمایش اطلاعات به صورت لحظه ای و امکان ارسال و تایید درخواست ها به صورت آنلاین در کنترل تردد و مدیریت پرسنل نقش به سزایی دارد. همچنین قابلیت تشخیص چهره هوش مصنوعی به کار برده شده در این برنامه می تواند بهترین جایگزین دستگاه های چهره با قیمت های بالا باشد. 


نتیجه گیری

در عصر دیجیتال امروز، یک سیستم حضور و غیاب با موبایل به طور فزاینده ای مورد نیاز است. با بهینه سازی نقش فناوری، شرکت ها می توانند فرهنگ کاری بهتری ایجاد کنند تا بتوانند کسب و کار خود را توسعه دهند. اگر در حال حاضر هنوز از یک سیستم دستی برای مدیریت کارکنان استفاده می کنید، اکنون زمان تبدیل به دیجیتال است. 

سوالات متداول
  • مزیت سیستم حضور و غیاب با موبایل چیست؟
    با سیستم مدیریت حضور و غیاب تلفن همراه و مبتنی بر کلود، کاغذبازی را کاهش و در زمان و هزینه ها صرفه جویی می کنید. از ورود داده های تکراری و خطاها در ورودی های حضور و غیاب جلوگیری می کنید.
  • حضور و غیاب با موبایل چگونه کار می کند؟
    برنامه های حضور و غیاب موبایلی از فناوری های مختلفی برای ردیابی دقیق ساعات کار کارکنان استفاده می کنند. از مهمترین روش ها می توان به استفاده از موقعیت مکانی و تشخیص بیومتریک اشاره کرد.
  • آیا برنامه حضور و غیاب با موبایل نیاز به دستگاه دارد؟
    خیر، شما با استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب موبایلی دیگر نیازی به خرید دستگاه های حضور و غیاب ندارید.
  • اپلیکیشن حضور و غیاب زون در چه نسخه هایی ارائه می شود؟
    اپلکیشن زون قابل استفاده در گوشی های اندروید و آی او اس می باشد
  • آیا همکار من می تواند با استفاده از گوشی من تردد خود را ثبت کند؟
    خیر، اپلیکیشن زون با شناسایی تشخیص چهره هوش مصنوعی، امکان تقلب را به صفر می رساند
مقالات مرتبط بااین مقاله
دیدگاه کاربران نمایش پرطرفدارن ترین 0 دیدگاه ثبت شده است
افزودن دیدگاه جدید راجع به این مقاله ورود به حساب کاربری

لطفا وارد حساب کاربری خود شوید