نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه | Attendance-software-without-device

نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه

نرم‌افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه زون، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود (مانند گوشی هوشمند) و یا کامپیوتر شخصی خود، حضور و غیاب خود را ثبت کنند. 

0 امتیاز
زون یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 3076 بازدید

با نرم افزار زون بدون نیاز به سخت افزار مدیریت سازمان خود را در دست بگیرید. این سیستم طراحی شده است تا ساعت‌های‌ کاری پرسنل و آیتم های مختلف دیگر مانند حقوق و دستمزدها، ثبت وظایف کارمندان، مدیریت منابع انسانی و ارتباط با مشتریان بصورت اتوماتیک انجام شود. 


نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه چیست؟

حضور-غیاب-بدون-دستگاه-.jpg


در نرم‌افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه(Attendance software without device)، با استفاده از موبایل و اپلیکیشن حضور و غیاب پرسنل ثبت می شود. و برای صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید سیستم های حضور و غیاب سنتی (مانند دستگاه های کارت خوان، اثر انگشت و چهره) طراحی شده اند. این نرم‌افزارها می توانند با استفاده از فناوری های تشخیص چهره، شناسایی اثر انگشت یا تشخیص موقعیت مکانی، قادر به شناسایی و ثبت حضور و غیاب کاربران باشند. 


ثبت تردد بدون دستگاه

آیا تا کنون برای شما این سوال پیش نیامده که با وجود پیشرفت های تکنولوژی و فناوری، استفاده از دستگاه های متنوع ترددی روشی پر هزینه و پیچیده است؟ و ما می توانیم بدون نیاز به این دستگاه ها صفر تا صد مدیریت کارکنان را در دست بگیریم. ثبت تردد بدون دستگاه راهکار جدید در مدیریت حضور و غیاب است که در این مقاله به طور کامل با آن آشنا می شوید.


نحوه ی حضور و غیاب در نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه چگونه است؟

شما با ثبت نام در سامانه و انتخاب پلن متناسب با شغل خود می توانید برای خود یک پنل مدیریت جامع بسازید و با دانلود و نصب اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه کارمندان ثبت ورود و خروج و گزارش گیری های مربوطه را انجام دهید. این اپلیکیشن ها اغلب قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل های android و ios را دارند. 


نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی های نرم‌افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسیار مقرون به صرفه هستند، و بدون خرید دستگاه‌های الکترونیکی و فیزیکی ، ثبت تردد در آن انجام می شود.
  • سادگی در استفاده از آن است، کاربران می‌توانند با استفاده از یک پلتفرم آنلاین به سیستم دسترسی پیدا کنند و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را مدیریت کنند. در این نوع سیستم حضور و غیاب، کارکنان می‌توانند به صورت آنلاین و از راه دور اعلام حضور و غیاب خود را انجام دهند.
  • مزیت سوم نرم‌افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه، قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف است. برای مثال، این نرم‌افزار می‌تواند به صورت خودکار با سیستم های حسابداری و مالی لینک شود و اطلاعات مورد نیاز را به صورت خودکار تبادل کند.


دلیل استفاده از نرم افزار بدون دستگاه به جای روش های سنتی 

هزینه ی بالای خرید دستگاه های حضور و غیاب و هزینه های تعمیر و نگهداری بالای آن سبب شده تا شرکت ها نسب به خرید نرم افزار های بدون نیاز به دستگاه روی بیاورند و طرف دیگر این نرم افزارها برای کنترل نیروهای دورکار مناسب و حرفه‌ای هستند. 



انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه 

معیارهای انتخاب

در  این قسمت برایتان خلاصه‌ای از معیارهای انتخاب بهترین نرم‌افزار حضور و غیاب را آورده ایم:

قابلیت استفاده:

از آنجایی که کنترل حضور و غیاب یک ضرورت بی پایان در همه انواع کسب و کار است، مهم است که سیستمی را انتخاب کنید که تجربه کاربری (UX) مثبت و جذابی را برای همه کاربران ایجاد کند. برای ارزیابی قابلیت استفاده یک سیستم نرم‌افزاری، رابط کاربری (UI) آن را تجزیه و تحلیل می‌کنم، از جمله نحوه سازماندهی منوهای آن و اینکه کار کردن با آن چقدر آسان است.


دسترسی به موبایل:

سعی کنید از اپلیکیشنی استفاده کنید که قابلیت اجرا بر روی انواع سیستم عامل را داشته باشد تا بتوانید تمام کارمندان خود را تحت پوشش قرار دهید. مانند نرم افزار هایی که دارای نسخه های اندروید و آی او اس هستند.


حتما بخوانید:مقاله حضور و غیاب با موبایل


یکپارچه سازی نرم افزار:

انتخاب سیستم حضور و غیابی که بتواند با سایر سیستم ها مانند نرم افزار حقوق و دستمزد، سیستم های مدیریت منابع انسانی یا سیستم های مدیریت عملکرد لینک شود. 


بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه خارجی

بسته به نیاز شما، چندین گزینه برای نرم‌افزار حضور و غیاب رایگان وجود دارد که بدون نیاز به دستگاه قابل استفاده هستند. برخی از این گزینه‌های پرطرفدار عبارت‌اند از:

MyHours: این نرم‌افزار در مقابل سایر گزینه‌ها به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آسانش محبوبیت دارد. استفاده از My Hours آسان است و تیم ها را سازنده تر، کارآمدتر و سازماندهی می کند.


myhours.jpg


Toggl: این نرم‌افزار با امکانات گسترده ای که ارائه می‌دهد، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و به صورت دستی و یا از طریق یک تایمر، زمان را ردیابی کنید.


toggl.jpg


TimeCamp: این نرم‌افزار امکاناتی را جهت مدیریت پروژه‌ها فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند تا به‌صورت صحیح و بهینه‌تر زمان خود را مدیریت کنید.


timecamp.jpg


Clockify: این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا زمان کاری خود را به‌صورت دستی یا با استفاده از تایمر ردیابی کنید و به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه گزارشاتی دریافت کنید.


clockify.jpg


Hubstaff: این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا تسک‌ها و پروژه‌ها را مدیریت کنید و به صورت دقیق زمان حضور و غیاب کارکنان را ردیابی کنید.

hubstaff.jpg


بهترین نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه ایرانی

نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه زون یک اپلیکیشن جامع برای مدیریت کارمندان می باشد. که با هزینه ی بسیار کم براحتی می توانید هر تعداد پرسنل و مجموعه ای دارید را در لحظه مدیریت کنید. و با قابلیت تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی، بدون خطا و با سرعت بالا تردد پرسنل را ثبت نماید.


ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه زون

نرم‌افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه زون، یکی از ابزارهای مدیریتی پیشرفته است که با استفاده از فناوری ابری امکان مشاهده حضور و غیاب کارکنان در سازمان را بدون نیاز به سخت‌افزارهای گران‌قیمت، ممکن می‌سازد.

تشخیص چهره : قابلیت تشخیص چهره با فناوری هوش مصنوعی مصنوعی و بدون خطا

​​امنیت بالا: اپلیکیشن زون بالاترین تدابیر امنیتی را برای سیستم خود دارد.

سرعت و کارایی بالا: استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و سرعت و کارایی بالا در اپلیکیشن زون

مقرون به صرفه: هزینه‌های پلن های زون به ‌صورت ماهانه و با قیمت مناسب ارائه می‌شود.

اتصال به صورت API: زون قابلیت اتصال به صورت API و سفارشی کردن سرویس توسط کاربر را دارد.

کاربری ساده: طراحی سیستم بصورت User friendly  و استفاده ی آسانی از آن برای همه

ویژگی لوکیشن: تعریف چندین لوکیشن مختلف در نرم افزار توسط مدیر تا با ورود پرسنل به محل موردنظر، بتوانند ورودی خود را ثبت کنند. پس از خروج از لوکیشن موردنظر هم می‌توانند خروجی بزنند.


حتما بخوانید: مقاله حضور و غیاب با استفاده از موقعیت جغرافیایی


جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حضور و غیاب زون ، می‌توانید به بخش قیمت ها مراجعه کنید.


نتیجه گیری

با توجه به مطالعه و بررسی موضوع نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه، می‌توان گفت که با پیشرفت فناوری، این روش از جایگاه خود در بازار کسب و کارها بهره‌مند شده است. با استفاده از این نرم افزارها، می‌توان به راحتی حضور و غیاب کارکنان را در ساعات کاری مختلف و در محیط‌های مختلف ثبت کرد. همچنین امکاناتی مانند ایجاد گزارشات و اطلاع‌رسانی به صورت آنلاین، همکاری در تخصیص وظایف و مدیریت تیم‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های این نرم افزارها است. با توجه به اینکه این روش قابلیت اتصال و هماهنگی با دیگر سیستم‌ها را نیز داراست، می‌توان آن را به عنوان یکی از راهکارهای مناسب و پویا برای مدیریت حضور و غیاب در سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی کرد.

سوالات متداول
  • مزیت نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه نسبت به دستگاه های حضور و غیاب چیست؟
    نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بدلیل عدم استفاده از دستگاه قیمت مناسب تری داری و مناسب برای مشاغلی است که کارمندان دورکار دارند.
  • آیا می توانیم از نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه رایگان استفاده کنیم؟
    بله، شما می توانید با ثبت نام در سایت از نسخه ی دموی رایگان نیز استفاده کنید
مقالات مرتبط بااین مقاله
دیدگاه کاربران نمایش پرطرفدارن ترین 0 دیدگاه ثبت شده است
افزودن دیدگاه جدید راجع به این مقاله ورود به حساب کاربری

لطفا وارد حساب کاربری خود شوید