سیستم حضور و غیاب آموزشگاه برای کارمندان و زبان آموزان | Attendane-system-for-language-school

سیستم حضور و غیاب آموزشگاه برای کارمندان و زبان آموزان

با استفاده از سیستم حضور و غیاب آموزشگاه زون می توانید فرایند ثبت خودکار تردد پرسنل و زبان آموزان خود را به صورت آنلاین انجام دهید و از چالش های مربوط به روش سنتی رهایی پیدا کنید. و بتوانید با والدین از طریق پورتال در ارتباط باشید.

0 امتیاز
زون دوشنبه 18 تیر 1403 307 بازدید

سیستم حضور و غیاب آموزشگاه زبان برای پرسنل و زبان آموزان

برنامه-مدیریت-آموزشگاه-زبان.jpg

حضور و غیاب در آموزشگاه های زبان از آن کارهای اداری است که باید در شروع هر کلاس انجام شود. و ممکن است در ابتدای کلاس زمان زیادی را به خود اختصاص دهد و گاهی اوقات مدیریت آن دشوار است. لیست های حضور و غیاب به روش دستی مربع‌های کوچکی هستند که خواندن آن‌ها سخت است و در هنگام ثبت می تواند باعث خطا شود. با سیستم آنلاین زبان ‌آموزان زون که بعنوان سیستم مدیریت مدرسه آنلاین هم شناخته می‌شود، دیگر در مدیریت حضور و غیاب با چالشی مواجه نخواهید شد.

استفاده آسان از سیستم حضور و غیاب زبان آموزان آنلاین طراحی شده توسط تیم برنامه نویسی زون باعث افزایش سرعت و کمتر شدن خطا می شود.. اطلاعات مربوط به حضور و غیاب را می‌توان بلافاصله از طریق فضای ابری با والدین به اشتراک گذاشت تا به آنها کمک کند فرزندان خود را از طریق سیستم مدیریت آنلاین مدرسه ما پیگیری کنند.

 

مشکلات آموزشگاه های زبان در حضور و غیاب

مشکلات-در-حضور-و-غیاب-در-آموزشگاه-زبان.jpg

  • ناتوانی در رصد حضور و غیاب
  • نقص در ارتباط و اطلاع رسانی
  • عدم کنترل در حضور و غیاب
  • مشکلات فنی در استفاده از سیستم های حضور و غیاب

 

قوانین انظباطی آموزشگاه های زبان

قوانین انظباطی-آموزشگاه-زبان.jpg

برخی از این قوانین می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • حضور و غیاب: قانون های مبربوط به حضور و غیاب زبان آموزان و مدیریت آن شامل تعیین ساعات کاری، تعطیلی ها، اجازه حضور دیر هنگام یا غیبت زود هنگام و اعمال تدابیر در مورد تاخیرها و غیبت های مکرر می شود.
  • رفتار و انظباط کلاسی: تعیین قوانین رفتار در کلاس های درس و ارائه الگوهای رفتار مورد انتظار از زبا آموزان
  • استفاده از تجهیزات و منابع: محدودیت ها یا قوانین مربوط به استفاده از تجهیزات الکترونیکی، کتب و منابع آموزشی در داخل آموزشگاه ها
  • رفتار اخلاقی: تعیین استانداردهای رفتار اخلاقی برای مدیران،اساتید و زبان آموزان
  • سیاست های ارتباط با والدین: مشخص کردن روش ها و زمان های ارتباط با والدین، اعلام اطلاعیه های مربوط به زمان بندی و موارد مهم دیگر

 

رفع مشکلات حضور و غیاب آموزشگاه های زبان

با استفاده از فناوری های بروز و سیستم های مدیریت و سامانه های خودکار حضور و غیاب، ارتباط موثر با والدین و ایجاد سیاست ها و تدابیر مناسب می توان تمامی مشکلات مربوط به حضور و غیاب را حل نمود.

  

ویژگی های اصلی برنامه حضور و غیاب آموزشگاه های زبان

ویژگی-حضور-و-غیاب-آموزشگاه.jpg

  1.  مدیریت پیشرفته آموزشگاه: با این برنامه براحتی می توانید انواع دوره ها و گروه ها را تعریف کنید، زبان آموزان را ثبت نام و ردیابی کنید و به راحتی تنظیمات مربوط به هر گروه را تغییر دهید.
  2. گزارشات عالی: سوابق دقیق برای بازدیدها، خدمات و پرداخت ها را جمع آوری و نگهداری کنید. تجزیه و تحلیل داده ها و ایجاد گزارش برای به دست آوردن بینش برای بهبود تجارت خود.
  3. برنامه ریزی و رزرو آسان: با استفاده از جداول زمانی تکرار شونده یا با انتخاب تاریخ، به راحتی برای کلاس های گروهی و فردی برنامه ریزی کنید. شما می توانید برنامه را در هر روز بررسی کنید.
  4. سطح دسترسی کاربران: دادن سطح دسترسی کاربری مناسب به کارکنان، زبان آموزان  و اساتید در برنامه

  

بهترین برنامه حضور و غیاب برای آموزشگاه زبان

برنامه زون بهترین سیستم مدیریت حضور و غیاب آموزشگاه های زبان می باشد. با قابلیت تنظیم، یادگیری و استفاده ی آسان. این برنامه به والدین کمک می کند تا فعالانه در آموزش فرزندان خود مشارکت داشته باشند همچنین حضور و غیاب، گزارش پیشرفت، ایجاد برنامه و موارد دیگر را انجام می دهد. این نرم افزار توسط انواع آموزشگاه‌های زبان، از مدارس کوچک مستقل گرفته تا مدارس بزرگ استفاده می گردد.

 

سیستم حضور و‌ غیاب آموزشگاهی زون چگونه کار می‌کند؟

نرم-افزار-مدیریت-آموزشگاه-زبان.jpg

با هدف اجرای اتوماسیون و نظم در آموزشگاه های زبان، امکان حضور‌و‌غیاب در زون افزوده شد. با استفاده از ماژول حضور‌و‌غیاب، ورود و خروج زبان‌آموزان، اساتید و پرسنل در زون ثبت می‌شود. پیشنهاد ما، استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب زون برای کنترل ورود و خروج اساتید و کارمندان آموزشگاه است. همچنین حتی زمانی که شما در آموزشگاه حضور ندارید، از افراد حاضر در آموزشگاه مطلع هستید. برای کنترل ورود و خروج زبان آموزان، استفاده از اپلیکیشن موبایل زون انتخاب مناسبی است.همچنین اساتید با استفاده از پنل تحت وب خود می توانند حضور و غیاب زبان آموزان را ثبت نمایند و به طور خودکار زمان ورود و خروج زبان‌آموزان را به والدین آنها اطلاع می‌دهد. به منظور اطمینان از حضور در کلاس، حضورو‌غیاب نهایی را اساتید در کلاس ثبت می‌کنند. لازم به ذکر است والدین با استفاده از ویژگی ترکینگ اپلیکیشن به صورت لحظه ای از مکان فرزندان خود مطلع باشند.


حتما بخوانید: مقاله ی اپلیکیشن حضور و غیاب کلاس


ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب آموزشگاه زون

حضور-غیاب-آموزشگاه-زبان.jpg

  • استفاده ی آسان: با این سیستم، کار با نمودار حضور و غیاب آسان و حضور آنلاین برای معلمان نیز کارآمدتر شده است. به سادگی و با یک کلیک حضور یا غیاب زبان آموزان انجام می شود.
  • کنترل آنلاین توسط والدین: یکی دیگر از مزایای فوق العاده حضور و غیاب زون در دسترس بودن اطلاعات حضور و غیاب زبا آموزان بصورت لحظه ای در اختیار والدین است. هنگامی که یک استاد سابقه حضور و غیاب را برای دوره ذخیره می کند، زون به طور خودکار اطلاعات حضور و غیاب را بدون هیچ اقدام دیگری از سوی معلمان در پورتال والدین بارگذاری می کند. والدین می توانند از طریق پورتال والدین از وضعیت حضور فرزندان خود در کلاس مطلع شوند.
  • برقراری نظم با کنترل ورود و خروج: با استفاده از سیستم حضور‌ و‌ غیاب، نظم بر آموزشگاه حکم فرما می شود. و شما بعنوان یک مدیر به صورت لحظه ای از حضور کارمندان و شاگردان مجموعه مطلع خواهید شد.
  • جلب اعتماد والدین:با ثبت ورود و خروج زبان آموزان به طور خودکار از طریق از طریق اپلیکیشن به والدین شان اطلاع داده خواهد شد. به علاوه، استفاده از تجهیزات هوشمند به آموزشگاه شما جلوه‌ای حرفه‌ای و پیشرفته می‌دهد و این موضوع در جذب زبان آموز بی‌تأثیر نیست.
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزشگاه: با استفاده از برنامه حضور‌ و‌ غیاب دیگر به بسیاری از وسایل اداری نیاز نخواهید داشت و هزینه‌های آموزشگاه کاهش خواهد یافت. به علاوه میزان مصرف کاغذ نیز بسیار کاهش می یابد. این کاهش مصرف کاغذ هم به کاهش هزینه ها کمک می کند.

 
امنیت داده ها در حضور و غیاب هوشمند در کلاس زبان به چه صورت است؟

داده های مربوط به حضور زبان آموزان، اساتید و سایر پرسنل در سرورهای امن ذخیره می شود. و بدون خطاهای محاسباتی شفاف و قابل تحلیل هستند. و بدون هیچ دستکاری و تقلبی در اختیار شما قرار می گیرند. در صورتی که در سیستم حضور و غیاب به روش سنتی امکان خطا و تقلب وجود دارد و اطلاعات به طور دقیق ثبت نمی شوند. تحلیل و بررسی داده ها نیز به روش سنتی کار بسیار سخت و زمانبری است. در حالی که با حضور و غیاب هوشمند این فرایند کاملا ایمن و بدون خطا انجام می شود.

 

نتیجه گیری

استفاده از برنامه های حضور و غیاب در آموزشگاه های زبان می تواند بسیار مفید باشد و به مدیران و اساتید کمک می کند تا حضور و غیاب زبان آموزان به طور دقیق رصد کنند. از طرفی با کمک این دستگاه های هوشمند والدین می توانند اطلاعات کاملی در مورد ورود و خروج فرزندان خود داشته باشند.

سوالات متداول
  • چه کسانی از برنامه زون استفاده می کنند؟
    آموزشگاه های زبانی که خواهان استفاده از برنامه ی تحت وب هستند.
  • چرا انتخاب شما برنامه ی زون است؟
    مجموعه ای بزرگ از ویژگی ها، استفاده آسان، یادگیری آسان، ایمن بودن اطلاعات، قیمت بسیار مقرون به صرفه، به روز رسانی مداوم، پشتیبانی رایگان و موارد دیگر از دلایلی است که شما را ترغیب به خرید این برنامه می کند.
مقالات مرتبط بااین مقاله
دیدگاه کاربران نمایش پرطرفدارن ترین 0 دیدگاه ثبت شده است
افزودن دیدگاه جدید راجع به این مقاله ورود به حساب کاربری

لطفا وارد حساب کاربری خود شوید